این طرح برای فروشگاه و واحدهای تجاری (غیر تولیدی) جهت پاسخگویی به اکثر نیازهای بیمه گذاران با سرمایه و حق بیمه های متفاوت طراحی شده است.
دراین طرح اصناف به سه گروه تقسیم شده اند و حق بیمه هر گروه با توجه به تعهدات و پوشش های یکسان متفاوت است.
300،000 ریال
400،000 ریال
500،000 ریال
باتوجه به تعهدات پایه طرح، بیمه گذار می تواند ضریبی بین 1 تا 10 از تعهدات پایه را انتخاب کند. با انتخاب هر ضریب در فرم پیشنهاد به تناسب آن تعهدات بیمه گر نیز به همان میزان افزایش می یابد و حق بیمه دریافتی نیز با لحاظ همان ضریب در حق بیمه پایه محاسبه و دریافت خواهدشد.
پوشش ها و تعهدات همه گروه ها شبیه به یکدیگر است و شرح آنها در جدول زیر آمده است.
1- عکس مدارک زیر را از طریق پیام رسان تلگرام، واتساپ یا ایتا به شماره 09014092956 ارسال کنید
2- تماس کارشناس نمایندگی و ارائه قیمت
3- واریز وجه و ارسال رسید آن
4- صدور و ارسال بیمه نامه
1-مراجعه به نمایندگی 6878 بیمه دی به آدرس کرج، خیابان طالقانی، میدان آزادگان، برج یادمان، بلوک B، طبقه ششم، واحد B5
2- ارائه مدارک زیر به کارشناس نمایندگی
3- ارائه قیمت، تایید آن و صدور بیمه نامه
1- عکس مدارک زیر را از طریق پیام رسان تلگرام، واتساپ یا ایتا به شماره 09014092956 ارسال کنید
2- تماس کارشناس نمایندگی و ارائه قیمت
3- واریز وجه و ارسال رسید آن
4- صدور و ارسال بیمه نامه
1-مراجعه به نمایندگی 6878 بیمه دی به آدرس کرج، خیابان طالقانی، میدان آزادگان، برج یادمان، بلوک B، طبقه ششم، واحد B5
2- ارائه مدارک زیر به کارشناس نمایندگی
3- ارائه قیمت، تایید آن و صدور بیمه نامه
خیر، حداکثر تعهد بیمه گر جهت جبران خسارت های احتمالی سرمایه بیمه نامه است. در چنین مواقعی لازم است بیمه گذار مراتب افزایش سرمایه را کتبا به بیمه گر اعلام نماید تا با صدور الحاقیه ئ پرداخت حق بیمه اضافی تعهدات بیمه نامه کامل گردد در غیر اینصورت علاوه بر اینکه تعهدات بیمه گر از سرمایه بیمه شده تجاوز نمی کند، قاعده نسبی نیز اعمال گردیده و از مبلغ خسارت کسر می شود.
هر گونه جواهرات، مسکوکاتف پول، اوراق بهادار، نسخ خطی، دفاتر بازرگانی و اسناد جزء استثنائات بیمه نامه آتش سوزی بوده و قابل بیمه کردن نیستند.
مدت بیمه نامه آتش سوزی یکساله است و در صورت درخواست بیمه گذار امکان صدور بیمه نامه به صورت بلندمدت و کوتاه مدت نیز وجود دارد.
بیمه گذار موظف است هر گونه تغییرات را کتبا به بیمه گذار اعلام نماید. بیمه گر پس از دریافت نامه بیمه گذار با صدورالحاقیه تغییرات موردنظر را در بیمه نامه اعمال می کند.
در اولین فرصت و حداکثر ظرف مدت 5 روز از زمان اطلاع از وقوع حادثه مراتب را به صورت شفاهی، کتبی و یا تلفنی به اطلاع بیمه گر برساند و در محل مورد بیمه تا زمان بازدید کارشناسان بیمه گر هیچگونه تغییراتی ایجاد نشود مگر اینکه برای جلوگیری از توسعه و گسترش حادثه لازم باشد.
اگر خسارت ناشی از عمد بیمه گذار یا کارکنان وی باشد، غیر قابل پرداخت است اما در صورت عمد اشخاص ثالث، بیمه گر خسارت بیمه گذار را پرداخت نموده و حق مراجعه بیمه گذار به مقصر حادثه با وکالتنامه به بیمه گر منتقل شده و بیمه گر می تواند تا حدودی که خسارت را به بیمه گذار پرداخت نموده است از مقصر حادثه مطالبه نماید.
آدرس: کرج- طالقانی شمالی، نرسیده به آزادگان، برج یادمان، بلوک B، طبقه ششم، واحد B5
ساعت کاری:
تماس با ما:
شبکه های اجتماعی: